Víte, že … Vám ISAK může výrazně usnadnit telefonování?

ISAK Vám může velice pomoct a usnadnit práci při telefonické komunikaci s klienty. Ať už přes pevné linky anebo mobilní aplikace. Dnes se podíváme na pevné linky.

ISAK má vytvořený modul pro propojení s IP telefonní ústřednou. IP telefony vypadají jako klasické pevné linky, ale na rozdíl od nich využívají internetové připojení. ISAK je s IP telefony plně integrován, a výhoda tohoto propojení začíná sjednocením telefonních seznamů, pokračuje přes přímé vytáčení hovorů z ISAKu a končí automatickým zapisováním telefonátů do úkonů až do konečné fakturace.

  • ISAK může v ideálním případě fungovat jako Váš sjednocený telefonní seznam pro celou advokátní kancelář. K tomuto využijete u každého klienta záložku Kontaktní osoby, kam vyplníte veškeré osoby, které mají vazbu k danému klientovi nebo spisu.
  • Záložka Kontaktní osoby společná pro všechny pracovníky Vaší kanceláře zajistí udržení průběžné aktualizace vytvořených kontaktů. Ve chvíli, kdy Váš kolega zaktualizuje e-mailovou adresu zvolené kontaktní osoby, přepíše se nový údaj i všem ostatním v rámci kanceláře.
  • Zdlouhavé vyťukávání telefonního čísla na pevné lince se Vás již týkat nemusí, protože stačí kliknout na telefonní číslo uvedené u kontaktní osoby, a pevná linka Vás rovnou se zvolenou osobou spojí.
  • Stejně tak Vám ISAK pomůže i v případě příchozího hovoru. Jednak zobrazí jméno volající osoby, a dále zobrazí související spisy s touto osobou a okamžitě Vám je nabídne k práci.

Příklad: volající Ing. Isakovský, ze společnosti Isakovský a syn, má vazbu na tři konkrétní spisy. ISAK Vám je ve chvíli, kdy zazvoní telefon, nabídne k otevření. V momentě, kdy s panem Isakovským zahájíte telefonát a zeptáte se jej, v jaké věci potřebuje konzultaci, si můžete okamžitě otevřít přímo tento potřebný spis. ISAK Vám právě nabídl velkou úsporu času jak Vašeho, tak pana Isakovského.

  • V momentě, kdy telefonát ukončíte, ať už odchozí či příchozí, může ISAK automaticky převést telefonát na úkon právě v délce skončeného hovoru. Je na Vašem rozhodnutí, jaký nastavíte limit pro přepočet délky hovoru na úkon, např. nad 5 minut. Hovory delší se již budou automaticky propisovat do úkonů provedených ve prospěch spisu volajícího. ISAK bude vždy tuto službu provádět za Vás a automaticky sváže telefonát s takovým spisem, kde je pan volající uveden jako kontaktní osoba. Výsledkem bude, že telefonické konzultace už nikdy nezapomenete vykázat a vyfakturovat.

Jaké jsou bonusy:

  • přehlednost;
  • synchronizace;
  • úspora času;
  • úspora financí – oproti mobilnímu volání a klasickým pevným linkám mají IP telefony ještě tu výhodu, že jejich tarify a volání jsou v 90 % případů o značnou část levnější než tarify standardní.
Top