V nové verzi jsme se zaměřili především na rozšíření funkcionalit v oblasti fakturace, doplnili jsme další způsoby vyhledávání ve spisech a klientech, zrevidovali agendu elektronického podepisování PDF a provedli řadu menších úprav v celém systému.
Věříme, že tyto úpravy Vám pomohou dále zefektivnit zpracování administrativy ve Vaší kanceláři. V případě nejasností jsou Vám k dispozici kolegové z technického i obchodního oddělení naší firmy.
NOVINKY VE FAKTURACI
- Nové možnosti v nastavení splatnosti
- Úprava textů ve fakturách
- Kontrola číslování faktur
- Evidence a výběr čísla účtu v účtování spisů a propis do faktur
- Zpětné zapisování úkonů
- Vypnutí zasílání hromadných upomínek
DOKUMENTY
- Revize dokumentů – zobrazování hlášky v případě chyby
- Označení otevřeného (zamčeného) dokumentu
- Zobrazování doby uzamčení dokumentu
- Podpisy PDF na kliknutí, žádosti pro různé osoby. Kontrola platnosti certifikátu. Vlastní podpis pro každého uživatele. Zobrazení požadavků a vyřízených podpisů na úvodní stránce
- Nové právo pro načítání dokumentů do složky Klienti a Spisy ze sdíleného disku
OBECNÉ
- Kalendář – zobrazení informací o obsazených prostředcích, většího množství celodenních událostí
- ISIR – možnost označit řízení, které uživatel nechce sledovat
- ISIR – na úvodní obrazovce se zobrazují insolvence podle filtru v modulu insolvence
- Pro založení klienta/spisu se zobrazují požadavky na úvodní stránce
- Upravena práva klienta. Pokud uživatel nemá práva na klienta, ale získá přístup přes práva spisu, vidí v klientovi jen seznam spisů. Ostatní položky jsou nedostupné
- Při přihlášení do systému možnost povolení otevírání vyskakovacích oken
VYHLEDÁVÁNÍ A ORIENTACE V SYSTÉMU
- Při zadání čísla spisu v poli pro vyhledání klienta se dohledá klient a po výběru je nastaven spis.
- Po vložení odkazu na dokument ve vyhledávání se zobrazí název dokumentu a jeho umístění (klient/spis).
- Seznam posledních spisů je nově v samorozbalovací nabídce
- Na hlavní stránce přidán nový seznam posledních dokumentů.
Projektový manažer AMI Computers s.r.o.
Je hlavní kontaktní osobou pro nové i stávající klienty z řad advokátních kanceláří. Řeší každodenní požadavky klientů ISAK a vyřizuje poptávky potenciálních klientů na tento systém. Nastavuje marketingovou strategii společnosti. U Ami Computers je od roku 2016 a dříve působil především v projektovém řízení a sportovním marketingu.